Brand refresh
uWeed – onlajn prodavnica CBD proizvoda sa tržišta Švajcarske morala je da osveži svoj brending, budući da postojeći vizuelni identitet nije bio dovoljno privlačan niti prepoznatljiv, a logo nije bio u skladu sa politikom većine reklamnih platformi.
Osveženje vizuelnog identiteta moralo je da isprati novi kreativni koncept i slogan – „Delivering happiness“, koji odražava vrednosti i filozofiju brenda.
Odlučili smo da slovo „U“ iz imena brenda (uWeed) ubacimo u emotikon – smajli, koji je univerzalni simbol sreće.
Sastoji se od pravih linija i krugova, te se lako može rekreirati od tih elemenata.
Sa tehničke strane, novi logo je lako primenljiv i moderan.
Znak koji je izveden iz logotipa se takođe može lako koristiti kao element u online primeni, ali i štampanim materijalima.
Paleta boja se sastoji od sedam živih boja sa visokim kontrastom, kako bi kupcima pružili osećaj radosti.
Nazivi boja inspirisani su sortama kanabisa, sa Severnom svetlošću kao primarnom bojom.
Izabrali smo dva čitljiva i pregledna sans serif fonta kako bismo stvorili osećaj prijatnosti i funkcionalnosti i na taj način dodatno motivisali klijente da se vraćaju uweed proizvodu i website-u.
Jeste li spremni da kreiramo nešto sjajno?